شبکه های اجتماعی دیگر ابزار بازاریابی اینترنتی هستند که بازاریابی از طریق این شبکه ها سبب جذب مخاطبین بیشتر برای کسب وکارتان می شود. اولین گام جهت حضور در شبکه های اجتماعی، ساختن پروفایل است. این مقاله به مخاطبین جوان و حرفه ای که به تازگی وارد شبکه اجتماعی لینکدین شده اند کمک می کند پروفایل بهتر و جذاب تری ایجاد کنند.
پروفایل لینکدین شما یک نمایش عالی از داستان حرفه ای شماست، چه چیزی سبب ایجاد شرکت شما شده است و چه چیزی سبب تمایز شما بین بیش از ۴۳۳ میلیون کاربر دیگر LinkedIn است.
LinkedIn به تازگی آمار جدیدی منتشر کرده است که به شرح زیر است :
در بازاریابی اینترنتی تاکتیک هایی هستند که به شما کمک می کنند بتوانید یک پروفایل جذاب و عالی برای کسب وکارتان ایجاد کنید