مقالات آموزش بازاریابی آنلاین

مقالات آموزش بازاریابی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، استراتژی بازاریابی، برندینگ

مقالات آموزش بازاریابی آنلاین

مقالات آموزش بازاریابی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، استراتژی بازاریابی، برندینگ

بهینه سازی رتبه وب سایت از طریق لینکهای خارجی ( External Website Links )

حجم ترافیک و رتبه وبسایت خود را با بهینه سازی رتبه وب سایت از طریق لینک های خارجی ( External Website Links ) ارتقا دهید.

حجم ترافیک و رتبه وبسایت خود را از طریق لینک های خارجی ارتقا دهید.بهینه سازی رتبه وب سایت

در بازاریابی اینترنتی یک وب سایت با رنک بالا و حجم قابل قبولی از ترافیک برای یک کسب وکار موفق نقشی حیاتی را به عهده دارد. بر این اساس، تعداد و کیفیت لینک های خارجی ( External Linkss ) برای یک وب سایت عامل مهمی در بهبود رتبه آن سایت است. اما لینک خارجی چیست؟

لینک های خارجی هایپرلینک هایی ( hyperlinks ) هستند که به هر دامنه­ ی هدفی می ­توانند اشاره کنند به غیر از دامنه ­ای که لینک در آن وجود دارد ( منبع : sourc ).

لینک های خارجی در مقایسه با لینک های داخلی در رتبه­ بندی­ های موتورهای جستجو تاثیر بیشتری دارند زیرا این لینک ها برای موتورهای جستجو ارزشی معادل رای اعتماد یا شهرت خارجی در صفحه وب را دارا می ­باشد.

موتورهای جستجوی ( search engines ) از شاخص های فراوانی برای تشخیص ارزش لینک های خارجی استفاده می­ نمایند. از جمله این معیارها عبارتند از میزان قابل اعتماد بودن دامنه ­های لینک شده، محبوبیت صفحه لینک شده، ارتباط میان محتوای صفحه منبع و صفحه هدف و متن پیوست که در لینک استفاده شده است.

نظارت بر لینک های خارجی وب سایت و سنجش آن نسبت به رقبا، یک شاخص عملکرد کلیدی ( KPI ) مهم در بازاریابی اینترنتی محسوب  می شود و می تواند اطلاعات مفیدی را در رابطه با موقعیت سنجی یک برند در مقایسه با رقبایش در فضای مجازی ارائه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.