-
ثبت سایت در گوگل وبمستر
جمعه 29 تیر 1397 10:45
یکی از مهمترین و ساده ترین اقدامات پس از طراحی سایت و راه اندازی آن ثبت سایت در گوگل است. موتور جستجوی گوگل امروزه یکی از موثرترین روشهای افزایش ترافیک طبیعی وب سایت ها محسوب می شود. در این مقاله سعی می کنیم، آموزش سئو کاملی از ثبت وب سایت و وبلاگ را ارائه دهیم. همچنین مطالعه مقاله سئو چیست می تواند دانش شما را در...
-
کپی رایتر کیست
جمعه 29 تیر 1397 10:30
شگفت زده خواهید شد اگر تصور کنید کلماتی که شما در حال خواندن آن هستید توسط یک کپی رایتر Copywriter نوشته شده و او برای انجام دادن این کار هزینه ای دریافت می کند!! کپی رایتر مردان و زنانی با قلمی خاص هستند که متون نوشتاری جدیدی را برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ایجاد می کنند. کپی رایترها می توانند متن های خلاقانه...
-
مشاور سئو کیست و یک مشاوره سئو درست چگونه است؟
جمعه 29 تیر 1397 10:17
مشاور سئو یا متخصص سئو SEO Specialist با توجه به میزان تجربه خود می تواند وب سایت ها را در وضعیت های مختلف، در مسیر درست بهبود رتبه سایت در گوگل هدایت کند. سئو گوگل یا بهینه سازی سایت باعث افزایش بازدید طبیعی وبسایت از طریق موتور جستجوی گوگل می شود. امروزه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین رقابت شدیدی برای کسب بهترین...
-
سئو چیست
جمعه 29 تیر 1397 10:11
امروزه استفاده از راهکارهای بازاریابی آنلاین نقش چشمگیری در توسعه و رشد هر کسب و کاری دارد، سئو چیست از مباحث داغ و پرطرفدار در حوزه دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود، در این مقاله می خواهم به پرسش های سئو چیست؟ اهمیت سئو چیست و چرا سئو برای گوگل مهم است؟ و انواع روش ها و تکنیک ها سئو کدامند؟ مهمترین ابزارهای سئو پاسخ...
-
کاربرد قیف بازاریابی گوگل در دیجیتال مارکتینگ
یکشنبه 24 دی 1396 10:42
امروزه کسب وکارهای مختلف در هرحوزه ای وارد فضای دیجیتالی شده اند. صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک و حتی استارت آپ های نوپا به خوبی بر این امر واقف هستند که برای افزایش حاشیه سود و موفق شدن، چاره ای ندارد جز آنکه حضوری مناسب و با برنامه در فضای آنلاین و اینترنت داشته باشند. حتی اگر کسب و کار شما به گونه ای نیست که...
-
چگونگی ایجاد تن صدای برند
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 23:51
چرا هر برندی نیازمند تن صدای ( tone of voice ) متمایز است؟ شرکت ها نیز مانند افراد اثرگذاری دارند و یک اثرگذاری خوب می تواند راه را برای بهبود روابط در کسب وکار هموار کند. در سطوح بسیار ذاتی و زیربنایی رفتاری که سازمان ها دارند، میتواند تفاوت ایجاد کند. تن و لحن ارتباطی برند با بازار هدف، خصوصاً در اشکال نوشتاری هم،...
-
چگونگی ایجاد تن صدای برند
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 23:51
چرا هر برندی نیازمند تن صدای ( tone of voice ) متمایز است؟ شرکت ها نیز مانند افراد اثرگذاری دارند و یک اثرگذاری خوب می تواند راه را برای بهبود روابط در کسب وکار هموار کند. در سطوح بسیار ذاتی و زیربنایی رفتاری که سازمان ها دارند، میتواند تفاوت ایجاد کند. تن و لحن ارتباطی برند با بازار هدف، خصوصاً در اشکال نوشتاری هم،...
-
۵ سوالی که پیش از سرمایه گذاری بر روی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) باید از خود بپرسید
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 23:28
سرمایه گذاری بر روی ابزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) برای شرکت شما ضروری است. در دنیای تجارت کنونی که بسیار رقابتی است شما نیازمند راهی برای تشخیص مشتریان بالقوه درست، افزایش بهره وری فروش و حفظ دانش داخلی شرکت با وجود خروج کارکنان از شرکت هستید. توجه به این امور مهم و ضروری است ولی این بدان معنا نیست که در صورت...
-
رشد تمایل کسب وکارها به استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا درسال ۲۰۱۶
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 23:10
بازاریابی برای جذب کسب وکارهای دیگر ( B2B ) همانند بازاریابی برای جذب مشتریان ( B2C ) نیست. از استراتژی بازاریابی محتوایی که برای مشتریانتان به کار برده اید نمی توانید انتظار داشته باشید که برای جذب کسب وکارهای دیگر نیز به کار آید. مشتریانتان هم مانند شما از جدیدترین استراتژی های بازاریابی آگاه هستند. این به آن معناست...
-
ده گام موثر برای نام گذاری برند
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 23:03
همه ی ما در زندگی برای اشیا اسم می گذاریم : حیوانات خانگی، بچه ها، ترکیبات عجیب خوراکی و … . بنابراین نام گذاری برند یا محصول جدید شرکت تان باید آسان و قابل اجرا باشد، درست است؟ اما متاسفانه، در موارد کمی نام گذاری برند و برندسازی به آسانی انجام می شود. یک نام خوب برای برند و محصول باید به یاد ماندنی باشد و از...
-
۴ تکنیک در استراتژی بازاریابی محتوا تا از محتوایتان بهتر استفاده کنید
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 22:48
به قول بیل گیتس “محتوا پادشاه است” این گفته از سال ۱۹۹۶ تا زمان حاضر نیز صادق است. اهمیت جمله بیل گیتس روز به روز افزایش می یابد چرا که کسب وکارها دیگر تنها به استراتژی های بازاریابی و تبلیغات محدود نیستند. امروزه میزان آموزنده بودن کسب وکارها برای مخاطبین دارای اهمیت است. در بازاریابی دیجیتالی، محتوا بر شهرت و صلاحیت...
-
۱۰ نکته برای پیشبرد برندسازی در اینستاگرام
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 23:58
استراتژی های برندسازی در اینستاگرام، به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی نیاز به رشد مداوم دنبال کنندگان ( follower )، جذب مخاطبان و تعامل با آنها دارد. اگرچه سئو ( SEO ) همیشه باید به عنوان بخشی مهم در استراتژی بازاریابی اینترنتی شما در نظر گرفته شود. اما بیایید با این حقیقت روبه رو شویم، شما احتمالاً...
-
معرفی فریم ورکهای فرانت اند ( CSS Frameworks )
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 23:54
در مقاله ی قبل به بررسی مفهوم اصلی فریم ورک پرداخته شد و در پایان دسته بندی موضوعی ساده و کامل را بر اساس قابلیت هایی که فریم ورکهای فرانت اند به برنامه نویس می دهند مشخص کردیم و بر این اساس به معرفی فریم ورکهای CSS موجود و کاربردی پرداخته خواهد شد. فریم ورکهای ساده این فریم ورکها را اغلب سیستم های گرید ( grid systems...
-
۲۶ سوال کلیدی جهت جایگاه یابی برند ( و خلق داستان برند )
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 23:48
چگونه برند خود را با هدف کسب موفقیت جایگاه یابی کنم؟ باور پذیرترین داستانی که میتوانم در مورد کسب وکار خود تعریف کنم، چیست؟ دو سوال مذکور از جمله اساسی ترین سوالاتی هستند که بازاریابان و کارآفرینان در هنگام راه اندازی کسب وکار خود ملزم به پاسخگویی به آنها هستند. در حقیقت، جواب به این سوالات تعیین خواهد کرد که برند...
-
ابزارهای بازاریابی دیجیتالی کارا در بازاریابی اینترنتی
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 23:39
کدام یک از ابزارهای بازاریابی دیجیتالی مانند ابزارهای کنترلی و خودکارسازی شبکه های اجتماعی، پلتفرم های CRM، ابزارهای سئو ( SEO ) و بازاریابی از طریق موتور های جستجو ( SEMM ) و سرویس های ایمیل بیشتر از بقیه توسط آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی استفاده می شوند؟ تحقیقی در این زمینه در مارچ و آپریل سال ۲۰۱۶ ( بهار...
-
۵ اصل اساسی در استراتژی بازاریابی خلاق که رشد کسب وکارتان را تحت تاثیر قرار می دهد
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 23:36
هر کسب وکاری برای موفق شدن در عرصه تجارت نیاز به یک استراتژی بازاریابی خلاقانه دارد. هر کسب وکاری، استراتژی بازاریابی خلاقانه ای را انتخاب می کند و به اجرا در می آورد که در این استراتژی، فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی موثری تعیین شده باشند که بتوانند کسب وکار را به عنوان برند به خوبی معرفی کنند. واضح است که هر کسب...
-
شاخص اولین بازدید ( First Visit Metric )
شنبه 9 اردیبهشت 1396 21:50
بازار هدف چگونه وب سایت شما را میابند و در اولین بازدیدشان از سایت تان چگونه عمل می کنند؟ شاخص اولین بازدید به این سوالات پاسخ می دهد. از چپ به راست : اولین بازدید ( مردم چگونه وب سایت مرا یافتند؟ ) شاخص اولین بازدید ( First Visit Metric ) به این که افراد چگونه سایت شما را پیدا می کنند می پردازد. به عنوان مثال از...
-
آیا بازاریابی برندهای مصرفی ( CPG ) دچار دگرگیسی شده است؟
شنبه 9 اردیبهشت 1396 21:44
در اول جولای ۱۹۴۱، اولین تبلیغ تلویزیونی توسط شرکت Bulova Watches ، در خلال بازی بیسبال بین دو تیم، Brooklyn Dodgers Philadelphia Phillies and روی آنتن رفت. یک آگهی تجاری ۱۰ ثانیه ای سیاه و سفید که صبورانه روی شبکه ی تلویزیونی آمریکا با نام و لوگوی bulova نمایش داده شد. در هفت ثانیه ی نخست، تصویری در سکوت نمایش داده...
-
۷ نکته کلیدی در مورد سئو ( SEO ) برای تازه کارها
شنبه 9 اردیبهشت 1396 21:25
قبل از اینکه یک متخصص سئو ( SEO ) برای وب سایت تان استخدام کنید و ماهانه مبلغ زیادی حقوق به وی پرداخت کنید تا کسب وکار شما را توسعه دهد، ابتدا خودتان بهینه سازی های اولیه در زمینه سئو را انجام دهید. برای این منظور : ۱ ) بر مقصود مشتری تمرکز کنید تا رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید. تا چند سال قبل در بازاریابی...
-
آیا پروفایل LinkedIn شما جذاب است؟
شنبه 9 اردیبهشت 1396 21:21
شبکه های اجتماعی دیگر ابزار بازاریابی اینترنتی هستند که بازاریابی از طریق این شبکه ها سبب جذب مخاطبین بیشتر برای کسب وکارتان می شود. اولین گام جهت حضور در شبکه های اجتماعی، ساختن پروفایل است. این مقاله به مخاطبین جوان و حرفه ای که به تازگی وارد شبکه اجتماعی لینکدین شده اند کمک می کند پروفایل بهتر و جذاب تری ایجاد...
-
۱۲ نکته در نوشتن محتوا که سبب تمایز برند شما می شود
شنبه 9 اردیبهشت 1396 21:17
بدانید که در بازاریابی اینترنتی تنها کسب وکار شما نیست که با نوشتن محتوا تلاش می کند که در بازاریابی محتوا موفق باشد. رقبای شما نیز همواره به دنبال راه و روش هایی هستند که بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب برندشان از طریق بازاریابی محتوایی نمایند. مخاطبان از خواندن محتواهای تکراری و یکنواخت خسته شده اند. نکات کلیدی وجود...
-
سه نکته راهبردی در مورد برند یا نام تجاری
شنبه 9 اردیبهشت 1396 21:00
ایجاد یک برند جدید یا تجدید قوای برند موجود یکی از کارهای مهم بازاریابان محسوب می شود، نه کاری که هرساله زمان و بودجه خود را به آن اختصاص دهند. متأسفانه، در برخی موارد این گرایش وجود دارد که نسبت به استانداردهای برند احساس بی حوصلگی کنیم و به داشتن برندهای متنوع متمایل شویم. وحتی با وجود اینکه می دانیم برندهای قوی از...
-
۵ نکته ی تأثیر گذار در برندسازی احساسی
شنبه 9 اردیبهشت 1396 20:57
آنچه ما امروزه آن را برندسازی احساسی ( Emotional Branding ) می خوانیم پدیده ی جدیدی نیست بلکه توجه بیشتر در ایجاد ارتباطات احساسی برند با مخاطبینش در طی فرایند برندسازی است. برندسازی عاطفی از آنجا که با احساس افراد در ارتباط است، بسیارموثر است. اگرچه هنوز هم با توجه به گسترش بازاریابی اینترنتی، فروشندگان همچنان با در...
-
فریم ورک ( Framework ) چیست ؟
شنبه 9 اردیبهشت 1396 20:53
این مقاله به بررسی فریم ورکها ( Framework ) و موارد استفاده آنها می پردازد وانواع فریم ورک های کاربردی و مهم مورد بررسی قرار خواهند گرفت. فریم ورک مجموعه ای استاندارد از مفاهیم، تاکتیک ها، و معیارها است برای مواجه با نوعی معمول از مشکلات، که می توانند بعنوان مرجعی برای حل مشکلات مشابه و توسعه نرم افزار باشند. در حوزه...
-
تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی
شنبه 9 اردیبهشت 1396 20:49
بسیاری از کسب وکارها قدرت بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی ( social media marketing ) و تبلیغات در آن را به خوبی درک می کنند، اما گاهی برداشت های اشتباهی در مورد میزان اثربخشی فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد. برای مثال بسیاری ازصاحبان کسب وکارها می دانند که پست گذاشتن های روزانه در صفحه های...
-
شش نکته اساسی برای برندسازی یک برند جدید
شنبه 9 اردیبهشت 1396 20:45
شما در حال راه اندازی یک برند جدید یا برندسازی مجدد برند موجود هستید. احساس وظیفه می کنید. نمی توانید صبر کنید تا برندسازی را شروع کنید. برای ماه ها در حال تعیین استراتژی بوده اید. چشم انداز مشخص و واضحی دارید و رئیس اجرایی تان، برای شروع چراغ سبز نشان داده است. حالا زمان آن است که تیم طراحی یا گروه خلاقیت خود را...
-
شاخص آگاهی از برند ( Brand Awareness Metric )
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:51
گر به دنبال این هستید که بازار هدف تان چه دیدی نسبت به برند شما در شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو دارد، حتما از شاخص آگاهی از برند به عنوان یکی از شاخصهای عملکرد کلیدی ( KPIs ) فعالیت های بازاریابی تان استفاده نمایید. از چپ به راست : آگاهی ( مردم چه دیدی نسبت به برند دارند؟ ) شاخص آگاهی از برند ( Brand Awareness...
-
برندسازی ( branding ) : مفهومی که صنعت تبلیغات را بلعید
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:47
می توان گفت وقتی شرکتی عنوان می کند که “برای کسب وکارش برندسازی را به درستی انجام داده”، منظورش در مورد چگونگی ایجاد یک تصویر برند قوی در ذهن مشتری است. امروزه مخاطبان و مصرف کنندگان بسیار باهوش تر از گذشته اند، نمیتوان آنها را صرفاً به واسطه تبلیغات مجاب به خرید محصولی کرد، آنها تمام عملکرد شرکت را بررسی می کنند و...
-
۵ اشتباه هزینه بر در بازاریابی ایمیلی ( ایمیل مارکتینگ )
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:45
پرهیز از اشتباهات رایج در ایمیل کار سختی است. اکثر شرکت ها موقع استفاده از بازاریابی ایمیلی دچار خطاها و اشتباهاتی می شوند. با استفاده از نرم افزارهای مناسب می توانید بازاریابی ایمیلی خود را از جنبه های مختلفی مانند میزان جذابیت ایمیل، و یا نرخ بازگشایی ایمیل ها تحلیل کنید و از میزان سود آوری کمپین ایمیل مارکتینگ خود...
-
توسعه کسب وکار با استفاده از استراتژی برند
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:41
در دنیای دیجیتالی امروز، توسعه کسب وکارها تنها با استفاده از استراتژی های پیشرو و شخصی سازی شده که داستان برند را بازگو کنند و تجربه آنلاین بازار هدف از برند را بهبود ببخشند، امکان پذیر است. پژوهش در مورد رقبا و تحلیل صنعت هویت برند شما از هرتلاش انحصاری دیگری که توسط شرکت تان صورت می گیرد بزرگتر و مهم تر است. هویت...