-
توسعه کسب وکار با استفاده از استراتژی برند
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:41
در دنیای دیجیتالی امروز، توسعه کسب وکارها تنها با استفاده از استراتژی های پیشرو و شخصی سازی شده که داستان برند را بازگو کنند و تجربه آنلاین بازار هدف از برند را بهبود ببخشند، امکان پذیر است. پژوهش در مورد رقبا و تحلیل صنعت هویت برند شما از هرتلاش انحصاری دیگری که توسط شرکت تان صورت می گیرد بزرگتر و مهم تر است. هویت...
-
جایگاه برند و ارتباط آن با شعار برند
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:38
وقتی شما در حال خلق یک برند جدید ( یا بازسازی برند قدیمی خود ) هستید، واضح است که موارد بسیاری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. این موارد شامل معماری برند ، هنجارها، ارزش ها، جایگاه برند، راهبردهای بصری و مواردی از این دست می شود. می توان گفت از بین تمام این موارد شرح موقعیت و جایگاه برند و شعار برند از اهمیت...
-
برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای موفق باید از کجا شروع کنید؟
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:35
اولین گام برای ایجاد یک کمپین بازاریابی اینترنتی موفق و تاثیر گذار، توسعه یک استراتژی بازاریابی محتوا است یا حتی فهم این که به یک استراتژی نیاز دارید. زمانی که یک استراتژی بازاریابی محتوا را توسعه می دهید نمی توانید ظرف مدت یک روز سودی به دست آورید. یک استراتژی بازاریابی محتوا به خودی خود سبب افزایش نرخ تبدیل مشتریان...
-
۴ کاربرد شبکه های اجتماعی فراتر از یک ابزار بازاریابی اینترنتی
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:32
شبکه های اجتماعی فراتر از ابزار بازاریابی عمل می کنند. کسب وکارها به هنگام استفاده از بازاریابی اینترنتی به دنبال فهمیدن قدرت تیم های یکپارچه ی شبکه های اجتماعی و نگرش هایشان و تاثیرشان بر دیگر قسمت های کسب وکارها هستند. چرا؟ زیرا به عنوان بازاریاب های شبکه های اجتماعی، ما اولین نقطه ارتباطی با مشتریان به صورت مستقیم...
-
۵ روش برای افزایش جذابیت متن برای کاربر در هنگام نوشتن محتوا
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:28
نوشتن مطلبی که نتواند با کاربر ارتباط برقرار کند، مانند صحبت کردن با مخاطبی است که هدفون در گوش دارد. اهمیتی ندارد که شما چه می گویید، چون هیچ کس توجهی به شما ندارد ( و تعداد کمی هم که توجه دارند، اهمیت نمی دهند ). برای نوشتن محتوای کاملاً موفق، نه تنها لازم است که توجه مخاطب را جلب کنید، بلکه باید او را تشویق کنید تا...
-
هنگام تولید محتوا هفت اصل زیر را رعایت کنید
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:25
قبل از تولید محتوا تحقیق کنید که مخاطبین بالقوه شما چه مطالب دیگری را نیز می خوانند، با توجه به موضوعاتی که تا الان درباره شان نوشته اید، متوجه می شوید که مخاطبین انتظار چه محتواهای دیگری از شما دارند. اگر چه این کار تضمین نمی کند که مخاطبین محتوایتان را بخوانند. اما کار را برای شما آسان تر می کند. شما آن چیزی را...
-
آموزش صفر تا صد طرح یا برنامه بازاریابی(Marketing plan)
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 00:21
برنامه ی بازاریابی، سند یا طرحی است که برنامه ها و فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی شرکت را برای سال آتی مشخص می کند. مارکتینگ پلن توضیح می دهد چه فعالیت هایی، در چه زمان وتوسط چه افرادی باید انجام شود تا اهداف استراتژی بازاریابی شرکت تحقق یاب بسیاری از صاحبان کسب و کار و کارآفرینان هنگام تهیه یک طرح یا برنامه...
-
شاخص هزینه جذب مشتری ( Cost Per Lead )
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 22:20
اثر بخشی هزینه صرف شده برای کمپین های بازاریابی ( marketing campaigns ) خود را از طریق شاخص هزینه جذب مشتری اندازه بگیرید. شاخص هزینه جذب مشتری ( Cost Per Lead ) میزان اثربخشی هزینه کمپین های بازاریابی شما را هنگام جذب مشتری جدید برای تیم فروش شما، می سنجد. این شاخص ارتباط تنگاتنگی با سایر شاخص های کلیدی کسب وکار از...
-
روابط عمومی اینترنتی بهتر است یا سنتی؟
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 22:15
در طی چند دهه اخیر همانند کلیه موارد مرتبط با بازاریابی، همانند بسیاری از زمینه ها، توسعه و پیشرفت تکنولوژی بر روی تمامی فعالیت های بازاریابی از جمله روابط عمومی نیز تاثیر گذاشته، در حالی که بسیاری از آژانس های تبلیغاتی هنوز به صورت سنتی به تدوین و اجرای فعالیت های بازاریابی و روابط عمومی می پردازد، تعداد قابل توجهی...
-
استراتژی نهایی برندسازی برای کسب وفاداری آنلاین
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 22:11
استراتژی های برندسازی آنلاین اگر به درستی تدوین و مورد استفاده قرار گیرند، پیروز خواهند شد. این بدان معنا است که چگونگی ارتباط برند با مخاطبانش اهمیت بیشتری نسبت به تمایز برند در مقایسه با رقبایش دارد. ارتباط برند ( Brand Relevance ) چیست؟ ارتباط برند، تنظیم استراتژی برند با هویت برند است، به این منظور که منفعت روشنی...
-
۱۰ نکته اصلی هنگام نوشتن محتوا
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 22:00
در حال حاضر با توجه به انبوه محتوا در فضای مجازی، متقاعد کردن مخاطبان به خواندن محتوای شما و ترجیح آن به بلاگ ها و نوشته های رقبا کار بسیار مشکلی است. شما باید مخاطبانتان را تشویق کنید تا در بلاگ شما بمانند و مطالبتان را بخوانند، علاوه بر این می بایست کاری انجام دهید که آن ها این خواندن را به بعد موکول نکنند برای مثال...
-
۱۰ نکته اصلی هنگام نوشتن محتوا
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 22:00
در حال حاضر با توجه به انبوه محتوا در فضای مجازی، متقاعد کردن مخاطبان به خواندن محتوای شما و ترجیح آن به بلاگ ها و نوشته های رقبا کار بسیار مشکلی است. شما باید مخاطبانتان را تشویق کنید تا در بلاگ شما بمانند و مطالبتان را بخوانند، علاوه بر این می بایست کاری انجام دهید که آن ها این خواندن را به بعد موکول نکنند برای مثال...
-
چگونه خانم ها را به برند خود جذب کنیم؟ راهکارهایی برای افزایش وفاداری به برند در بانوان
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 21:56
شرکت ها به روش های گوناگون در حال انجام تحقیقات بر روی مشتریان میباشند، اما وقتی نوبت به بازاریابی برای جامعه هدف خانم ها میرسد، مهم است که بدانیم از کدام موارد اجتناب کنیم تا بتوانیم بازاریابی اثر بخش تری داشته باشیم و وفاداری به برند را افزایش دهیم. تکیه کردن برنتایج گروه های تحقیقات بازار سنتی ( Traditional focus...
-
چگونگی استفاده از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی به منظور افزایش نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 21:52
استفاده از رسانه های اجتماعی در سراسر جهان در حال رشد است و نرخ نفوذ جهانی آن هم اکنون بیش از ۳۰% است. با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی بیش از دو میلیارد کاربر دارند، واضح است که صاحبان کسب وکار باید از پتانسیل استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان پلتفرم بازاریابی که میتواند کاربران بسیاری را به سایتشان جذب...
-
تجسم شخصیت برند : روش نهایی برای شناخت برندتان
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 21:47
تصور کنید شرکت شما یک شخص بود، کسی که میتوانید با او نشست و برخواست داشته باشید، او را برای ناهار دعوت کنید، و اجازه دهید مراقب بچه های شما باشد. آیا آنها را همان طور که بهترین دوست تان را دوست دارید، دوست خواهید داشت؟ ما اغلب به عنوان یک هویت خارجی به برند خود نگاه می کنیم، بدون در نظر گرفتن این نکته که در یک شرکت،...
-
چگونگی تخصیص بودجه برای بازاریابی محتوا و سئو
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 21:32
امروزه بین سئو ( SEO ) و بازاریابی محتوا ( content marketing ) فاصله زیادی افتاده است و با یکدیگر ارتباط ندارند، این در حالی است که هر دو استراتژی بازاریابی اینترنتی ، اهداف یکسانی را دنبال می کنند. ایده ی پشت سئو ( SEO ) این است که محتوا را در دسترس مخاطبان اصلی قرار می دهد که این کار دقیقا در راستای بازاریابی محتوا...
-
نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری: معیاری کلیدی از سری شاخصهای بازاریابی اینترنتی
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 21:08
برند شما به وسیله بازاریابی داده محور، قدرتمند میشود. بازاریابی جایگاه جذابی در تقاطع علم و هنر دارد. از یکسو بازاریابان درجه یک از خلاقیت و مهارتهای هنری خود برای ایجاد کمپین های هنری بهره می گیرند تا نامشان در میان مخاطبان بپیچد. از سوی دیگر آنها دائما عملکرد هر کمپینی را تجزیه و تحلیل و اندازه گیری می کنند تا روش...
-
بایدها و نبایدهای وب سایت های کسب وکارهای کوچک
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 20:56
مطابق با آخرین گزارش سایت Clutch ، کمتر از نیمی از کسب وکارهای کوچک ( ۴۶% از آن ها ) وب سایت ندارند. این گزارش بر پایه ی داده هایی است که از بررسی بر روی ۳۵۰ مدیر و صاحبان بنگاه های اقتصادی کوچک که دارای ۱ تا ۱۰ کارمند بوده اند و درآمد سالیانه کمتر از ۱ میلیون دلار داشته اند به دست آمده است. ۳۲% از شرکت هایی که وب...
-
۶ اشتباه در انجام بازاریابی محتوا
جمعه 25 فروردین 1396 12:45
اگر زمان، پول و تلاش خود را در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کرده اید و اما سودی در مقابل کسب نکرده اید دست نگه دارید. این اتفاق چیز عجیبی نیست. اکثر بازاریابان به هنگام ایمیل و بلاگ کردن محتوا و نوشتن محتوا در شبکه های اجتماعی، درباره بازاریابی محتوا دچار اشتباه می شوند و ممکن است به درستی آن را به کار نگیرند. این...
-
۶ گام جهت تدوین استراتژی بازاریابی آنلاین یکپارچه
جمعه 6 اسفند 1395 11:24
هر گاه که ما درباره آخرین نگرش ها مثل بازاریابی چند شاخه ای، راه های جدید و هوشمندانه نفوذ تلفن همراه و یا ظهور تغییرات در رفتار کاربر مثل استفاده کاربر از چند وسیله یا چند لمس در صنعت مان بحث می کنیم جامعه بازاریابی آنلاین اغلب پر از هیجان و جنب وجوش است. همه میخواهیم در صدر تکنولوژی و ابداع باشیم. هیچ کس نمی خواهد...
-
طراحی سایت واکنش گرا : ۶ نکته برای ارتقای عملکرد
جمعه 6 اسفند 1395 11:17
در سال ۲۰۱۳، افزایشی چشمگیر در تعداد افرادی که به طراحی سایتهای واکنش گرا بعنوان راه حلی برای انتقال تجارب پایدار از طریق صفحاتی با رزولوشن مختلف روی آورده اند، به چشم میخورد. و اما چرا: افراد در بازدید از سایتها، بدون توجه به وسیله ای مورد استفاده خود، انتظار تجاربی مشابه را دارند. بنابراین، اگر فردی از سایت شما...
-
۷p بازاریابی برای حفظ مشتری کدامند؟
جمعه 6 اسفند 1395 10:52
زمانی که به بازاریابی فکر می کنیم عمدتا تلاش های بازاریابی برای به دست آوردن مشتریان در ذهن ما تداعی می شود. دنیا به سمت کسب وکارهای مبتنی بر روابط شامل تجارت و خدمات اشتراکی و همچنین عمدتا به سوی دیگر کسب وکارها پیش می رود. شرکت های تولید کننده محصولات بسته بندی شده مصرفی را در نظر بگیرید که در گذشته هیچ ارتباط...
-
توصیه هایی برای ایجاد وب سایت های بهینه شده برای گوشی های هوشمند
جمعه 6 اسفند 1395 10:50
هر روز گوشی های هوشمند بیشتری فعال میشوند و وب سایت های بیشتری محتوای خود را برای این گوشی ها بهینه می کنند. از آخرین باری که از وب سایت های سازگار با موبایل سخن گفته شد، تاکنون گوگل سخت کوشیده تا حمایت از محتوای بهینه برای گوشی های هوشمند را بیشتر کند. بعنوان بخشی از این تلاشها، Googlebot-Mobile for smartphones را در...
-
۶ موقعیتی که بازسازی برند در آنها می تواند ایده ی خوبی باشد
جمعه 6 اسفند 1395 10:48
برند قدرتمندی که به مرور زمان به وجود می آید بهترین ضمانت برای درآمد آینده است. اما، شما همین حالا هم از این موضوع آگاهی دارید. همه ی ما این حقیقت را میدانیم. این موضوع اطلاعاتی است که در ابتدای هر کلاس بازاریابی و برندسازی که می گذرانیم به ما داده می شود. و حتی با اینکه رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو، برندسازی...
-
برای راه اندازی وب سایت، آیا به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) نیاز داریم؟
جمعه 6 اسفند 1395 10:46
در عصر حاضر اکثر شرکت ها و سازمان ها وب سایت رسمی خود را دارند و امروزه حتی اشخاص زیادی هم وبلاگ شخصی برای انتشار مطالبی در زمینه ی تخصص و علاقه ی خود فراهم نموده اند. اگر قصد راه اندازی وب سایتی را دارید در مطلب ( ۵ دلیل اصلی در استفاده از سیستم های مدیریت محتوا ) در مورد دلایل استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا ( CMSS...
-
۵ دلیل اصلی در استفاده از سیستم های مدیریت محتوا (CMS)
جمعه 6 اسفند 1395 10:44
قبلا در مورد مفهوم سیستم مدیریت محتوا و اهمیت آن صحبت کردیم.در این مقاله به توضیح دلایل استفاده از ( CMS ) یا همان سیستم مدیریت محتوا می پردازیم. با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا میتوان در زمان سریعتر و با هزینه کمتری وب سایت را راه اندازی کرد. استفاده از سیستم های مدیریت محتوا بنا به ۵ دلیل زیر توصیه می شوند: ۱ )...
-
سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟
جمعه 6 اسفند 1395 10:40
سیستم مدیریت محتوا مخفف کلمه ی انگلیسی ( CMS ( Content management system است و در حوزه کامپیوتر و وبسایت به معنی سیستم مدیریت محتوا می باشد و یک نرم افزار تحت وب است، و از این طریق به شیوه ای آسان و سازماندهی شده میتوان محتواهای وب سایت را بدون دانش تکنیکال مدیریت و منتشر کرد. برای طراحی و ساخت وبسایت یا وبلاگ استفاده...
-
بهینه سازی رتبه وب سایت از طریق لینکهای خارجی ( External Website Links )
جمعه 6 اسفند 1395 10:38
حجم ترافیک و رتبه وبسایت خود را با بهینه سازی رتبه وب سایت از طریق لینک های خارجی ( External Website Links ) ارتقا دهید. در بازاریابی اینترنتی یک وب سایت با رنک بالا و حجم قابل قبولی از ترافیک برای یک کسب وکار موفق نقشی حیاتی را به عهده دارد. بر این اساس، تعداد و کیفیت لینک های خارجی ( External Linkss ) برای یک وب...
-
۷ اصل مهم در بازاریابی اینستاگرام که باید رعایت کنید
جمعه 6 اسفند 1395 10:36
اینستاگرام ماهانه ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و روزانه به طور متوسط ۹۵ میلیون عکس در این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری می شود، بازاریابی ایستاگرام اینستاگرام اگرچه نسبت به سایر شبکه های اجتماعی پرطرفدار، تنها شش سال است که به بازار معرفی شده اما در طی این چند سال رشد قابل ملاحظه و چشمگیری داشته است. اینستاگرام یک فرصت...
-
سیرتکاملی بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر( SEO ) از آغاز تا به امروز
شنبه 30 بهمن 1395 10:57
با بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، بازار هدف خود را در فضای مجازی موثرتر جذب نمایید. قبل از اینکه به تغییر و تحولات اخیر در مورد SEO بپردازیم، مقدمه ای کوتاه از آنچه که در ابتدا درمورد SEO انجام می شده است تا به امروز را مرور کنیم. آنچه تا به امروز در مورد SEO انجام می شده، تلاش بی اندازه ای برای جستجو در تحلیل...