-
۴ اشتباهی که میتواند کمپین برند ( brand ) شما را نابود کند
شنبه 9 بهمن 1395 16:12
این روزها بیشتر در مورد گفتگوهای برند محور و منطبق بر بازاریابی می شنویم، و معمولاً می بینیم بازاریابانی که پیامدهای این مضامین را نادیده گرفته اند، مستقیماً به سمت اشتباهات برندسازی میروند که باعث از دست رفتن اهداف بازاریابی آنها خواهد شد. در ادامه ۴ اشتباه کمپین برند شما را نابود کند و چند نظر برای چگونگی حل این...
-
۴ اشتباهی که میتواند کمپین برند ( brand ) شما را نابود کند
شنبه 9 بهمن 1395 16:12
این روزها بیشتر در مورد گفتگوهای برند محور و منطبق بر بازاریابی می شنویم، و معمولاً می بینیم بازاریابانی که پیامدهای این مضامین را نادیده گرفته اند، مستقیماً به سمت اشتباهات برندسازی میروند که باعث از دست رفتن اهداف بازاریابی آنها خواهد شد. در ادامه ۴ اشتباه کمپین برند شما را نابود کند و چند نظر برای چگونگی حل این...
-
اصول نویگیشن واکنشگرا در وب سایت های پیچیده
شنبه 2 بهمن 1395 13:00
تجربه کاربری خوب برای یک وب سایت، به وجود آوردن یک تعامل ساده، راحت و شفاف برای کاربر در تمام صفحات وب سایت از طریق یک نویگیشن و یا منوی مرکزی جامع می باشد. به علت نیاز به وجود قسمت های مختلف برای هرقسمت از وب سایت های پیچیده، ساده نگاه داشتن منوی اصلی ( نویگیشن ) در وب سایت های پیچیده به راحتی امکان پذیرنیست....
-
۹ اصل اساسی برای تغییر نام تجاری ( Rebranding )
شنبه 2 بهمن 1395 12:50
تغییر نام تجاری Rebranding استراتژی به طور فزاینده محبوبی است که مانند موتور جت، مسیر رشد تجارت یا سازمان را احیا میکند. در حال حاضر به صورت روزانه، شرکتها، سازمانهای خیریه، دانشگاه ها و تیم های ورزشی حرف های و حتی جوامع اعلام می کنند که در حال تغییر نام تجاری خود یا حداقل تغییر هویت بصری در تلاش برای ارتباط...
-
۵ نکته کلیدی برای تهیه محتوای وبلاگ
شنبه 2 بهمن 1395 12:45
در دنیای دیجیتال مارکتینگ، وبلاگ نویسی یکی از بخش های مهم بازاریابی محتوا است که اگر اهمیت آن را دست کم بگیرید شانس بسیار ضروری اینکه کسب و کار شما در معرض دید باشد را از دست می دهید. بسیاری از صاحبان کسب و کار ترجیح می دهند که وبلاگ نداشته باشند چون گمان می کنند مهارت های نوشتن محتوای جذاب را ندارند. ولی شما...
-
انواع مختلف استراتژی های بازاریابی اینترنتی کدام اند؟
شنبه 2 بهمن 1395 12:40
حتما تا به حال در مورد بازاریابی اینترنتی شنیده اید. اینترنت در حال تبدیل شدن به یکی از منابع اولیه اطلاعات برای مردم سراسر جهان است. کاربران یک جستجوی آنلاین سریع برای هر چیزی که میخواهند را ترجیح می دهند به جای اینکه در صفحات روزنامه ها یا کتاب های راهنما بچرخند. اگر شما در یک کسب وکار آنلاین هستید، باید از اهمیت...
-
چگونه یک گزارش تحلیل بازار بنویسیم؟
شنبه 2 بهمن 1395 12:38
تحلیل بازار یکی از قسمتهای کلیدی هر استراتژی بازاریابی در راه اندازی کسب وکار است، گزارش تحلیل بازار شما اگر به درستی تهیه شود، مسیر اصلی تجارت شما را مشخص خواهد کرد. با یک تحلیل بازار مناسب شما میتوانید سرمایهگذاران را جذب کرده، از خطرات موجود در مسیر کسب وکار دوری کنید و در نهایت مشتریان بیشتری بدست آورید. اگر...
-
تحلیل بازار در طرح کسب وکار
شنبه 2 بهمن 1395 12:36
تحلیل بازار درطرح کسب وکار ( Business plan ) باید اطلاعات بازار و صنعت، همچنین کلیهی نتایج و یافتههای تحقیق را نشان دهد. بخش تحلیل بازار معمولا بعد از بخش «توصیف شرکت» در طرح کسب وکار ارائه میشود. چه مواردی را در تحلیل بازار لحاظ کنیم؟ توصیف و چشماندازی از صنعت در تحلیل بازار ابتدا باید در مورد صنعتی که در آن...
-
بخش بازاریابی و فروش در طرح کسب وکار ( Business Plan )
شنبه 2 بهمن 1395 12:33
بخش بازاریابی و فروش در طرح کسب وکار بعد از بخش «خط محصول و خدمات» در نظر گرفته میشود که مربوط به استراتژی های بازاریابی و مدیریت فروش است. بازاریابی، فرآیند ایجاد مشتری است و مشتریان عامل حیاتی کسب وکار شما هستند. اولین مرحله در بخش بازاریابی و فروش، تعریف استراتژی بازاریابی شما است. برای تدوین یک استراتژی...
-
برند چیست؟ تجربه آنلاین شما
شنبه 2 بهمن 1395 12:30
برند چیست؟ صدها تعریف متفاوت از طرف طیف گسترده ای از کارشناسان برای تعریف برند ( brand ) گفته شده است. بیشتر آنها بر این عقیده اند که احساسات و تفکراتی که در زمان رویت نام شرکت، به ذهن مشتری خطور می کند، تعریف مناسبی برای برند است. شاید تعریف زیر از JN Kapferer تعریف مناسبی برای برند باشد : “ برند نامی است که...
-
بازاریابی اینترنتی
شنبه 2 بهمن 1395 12:23
رویکرد ما به بازاریابی منحصر به فرد است. شما برای کسبوکار خود چشم انداز و اهدافی دارید و ما میدانیم چگونه آن را محقق سازیم. سبک کار ما بازاریابی آنلاین بازاریابی اینترنتی با استفاده از تکنیکهای بازاریابی اینترنتی ، ایجاد محتوای مرتبط، بررسی و تحلیل چگونگی تعاملات مخاطبین باا برند شما در فضای مجازی، موجب افزایش...